Elintarviketeollisuus-messut

Elintarviketeollisuus- ja Logistiikka-messut avaavat Tampereen messusyksyn

Tiedote  29.08.2024

Tampereen Messujen syksy käynnistyy 11.–12.9.2024 ammattilaisille suunnatulla tapahtumakokonaisuudella. Elintarviketeollisuus- ja Logistiikka-messuilla pureudutaan toimialojen uusimpiin innovaatioihin ja ajankohtaisimpiin puheenaiheisiin verkostoitumista unohtamatta.

Elintarviketeollisuus-messut keräävät Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen elintarviketeollisuuden yritykset ja organisaatiot tutustumaan alan ajankohtaisimpiin trendeihin, teknologisiin innovaatioihin sekä uusimpaan tietoon elintarviketuotannosta. Tänä vuonna messujen teemana on elintarvikealan vastuullisuus, mikä näkyy monipuolisesti tapahtuman ohjelmatarjonnassa.

Messujen pääyhteistyökumppanina toimii toista kertaa peräkkäin meijeri- ja ruokatalo Valio, joka jakaa muun muassa ajatuksiaan tulevaisuuden ruokajärjestelmää hahmottelevasta Food 2.0 -hankkeestaan. Messuilla nähdään myös leipomoalan SM-joukkuekilpailu keskiviikkona 11.9.2024.

Logistiikka-messut keskeinen foorumi alan kasvulle

Samaan aikaan Elintarviketeollisuus-messujen kanssa järjestetään Suomen merkittävin logistiikka-alan tapahtuma Logistiikka-messut. Messukävijöille esitellään monipuolisesti sisälogistiikan sekä logistiikka- ja varastointipalveluiden ratkaisuja aina suunnittelusta prosesseihin, järjestelmiin ja koneisiin.

Logistiikka-messujen pääkumppanina toimii Konecranes, joka kuuluu maailman johtaviin materiaalinkäsittelyratkaisujen valmistajiin palvellen laajaa asiakaskuntaa useilla eri toimialoilla. Messuilla käsitellään logistiikan merkitystä tuotantoketjussa teknologisten innovaatioiden, kestävyyden sekä tuottavuuden näkökulmasta eri puheenvuorojen ja keskustelutilaisuuksien muodossa.

Molemmat tapahtumat ovat rekisteröityneille kävijöille maksuttomia.

Lisätietoa:

Elintarviketeollisuus-messut: www.elintarviketeollisuus.fi